♔10 days more ! :D♔
Tuesday 11 September 2012 | 02:43 | 0 love drops

Lagi 10 hari , bakal tibe hari kebahagiaan aku yg slame nih aku tunggu2 kan :D 21 sept 2011 until 21 sept 2012 wahh dah nak 1 year dah aku dgn dye ;] Terlalu bnyk kengan manis aku dgn dye , ylah dye kan romantic , sweet , manje , caring , responsible :] even kiteorg tak bnyk pic together , memorial aku n dye tetap di ingtn :] mesti ade knangn pahitkan ? normal lah , aku jdykan kngn tuh sbgai iktibar tok aku n dye . n takkan ulang balik ape yg dye tak suke , mcm tuh jugak aku kat dye :] psl gaduh bsar time bulan puase tuh normal lah . Kate bulan puase kan ? bnyk aku tngk org twit2 psl gadoh2 termsuk aku :p bulan puase bulan baik , tuhan taknak bulan baik tuh dipenuhi dgn maksiat right ? alah bile gaduh , dri situ kite lebih mngenali diri msing2 n jdykan iktibar :] so skrng aku tngh making something special for her , n nak buat something kat dye yg aku tak pernah langsung buatkan org lain :] bgy aku , aku sngt bertuah gile dpt dye n takkan pernah aku lpaskan Warith Aifa Bin Anuar wlau ape pun yg terjady aku akn kekalkan hubungn nih bersame :D tak kire sebesar mne dugaan n msalah yg tuhan bgy , aku n dye hdapi bersame , tuhan bgy dugaan sbb nak tngk sebesar mane kekuatan cinte kite bersame :] 


Hearts, ᴠɪᴀ ɴᴇᴇɴᴀ.ᴄᴏᴍ

♥ Past / Future ♥

\