♔23 10 2012 ♔
Wednesday 14 November 2012 | 04:56 | 0 love drops


So, ini adalah hari yg paling aku tak disangke2 akn jdy satu kebahagiaan buat aku :’) Pada mulanya, aku ckp kat oppa aku berharap sngt besok hdy hari paling bhgier. Dia jnji dye akn tunaikan permintaan aku. Menjelang ke esokkan harinya, kelas aku 5 Kappa, ade buat lawatan kat Time Square. So aku cakap dekat sane aku nak dia sentiasa dgn aku je. Skly smbut anniversary aku dgn dye genap 1 Year 1 Month. Pada awal nye aku sedih gile sbb dye tak duduk dgn aku, aku tak bole pkir ape dah aku bagi sim card kat dye. Aku tnggu dye dtg tak dtg. Aku mengalah aku suruh kwn aku pangilkan dye dtg kat aku. Then dia dtg, tpi aku tak pandng dye aku biar dye pujuk aku. * HaHa jahat tak? * nak manje2 kan. Lame2 tuh aku terime pujuk dye. Sampai TS dye berjalan jeee dgn aku, betape seronoknye harapan aku jdy nyata! Dye ikut jlah aku jalan shoping, makan , lpstuh duduk2. Seronok gile, jalan dgn dia, haha aku peeeluk jea dia nak lpas rindu lah katekan. Tangkap gmbar smue hehe! Then time balik melake. Dia duduk dgn aku, haa ksian dye ngantuk penat. Aku suruh dye tido. Manje pulak time tuh kiteorg dye mintak pelok, kiss huuuuuuu :D dye nak tidur aku tepokkan, smbil tuh aku peeeeluk dye kuat2 :D memang sweet gile dye time tuh tros berubh jd romantic, da smpai melake, aku ckp kat dye aku teringin lg nak macm nih, dye kate nnti kite hang lg. ahaha YEAH !! btw tengs oppa dah bahgierkan mmy, smpai bile2 mmy sayangggggkan oppa :* 


 Ni lah kami dan itu suamiku nnti insyaallah amin :)

Hearts, ᴠɪᴀ ɴᴇᴇɴᴀ.ᴄᴏᴍ

♥ Past / Future ♥

\