♔1 YEAR ( 21 9 2011 / 21 9 2012 )♔
Wednesday 14 November 2012 | 01:39 | 0 love drops

Seperti mane yg aku katekan . okay hari ini hari anniversary kami ! sebelum tu, kite org discus macam mane hari anniversary kite org nnti. So, dye mintak pakai baju kaler biru, mintak aku buatkan chiken chop *by hand* tuh jer. then pukul 3ptg dye sampai. Semua aku dah prepare. Haha, kire untunglah jugak sbb perents aku takde rumah just adik aku je sorang. Aku sediakan air tuk dia. Borak2, haha memang kaku + malu padahal dah 1 YEAR. Aku pegi dapor, aku amik cake fav dye dgn aku, New York Cheese Cake *Kebetulan same fav* HAHA! Dye terperanjat tengok aku bawakkan cake tok dye. Then kite potong same2. HEHE, seronok bersuap2 ! aku masuk bilik aku amiklah present yg aku belikan tok dye. HEHE, aku tunaikan permintaan dye, aku belikan barney , wallet , 2 ekor burung . Seronok gile aku tengok muke dye bile dapat barney. HAHA nak pegang pun tak bole. Terharu gile bile tengok dye suke macam tuh. Bertambah sayannnnnnnng sngt2 aku kat dye. Then dye kate wallet nih dye akan pakai bile dye dah dapat beli kerete. *ahh tersentuh hati* then sebelum balik. Apelagi tangkap gambar together lhaaa :D *tngkp sndry je* bile dye balik tibe2 dpt call dye kate rindue n tengss tok smue nihh *ahh tersentuh lagi* Aku buat smue nih sbb aku terlalu sayangkan dia, aku nak impian kami tercapai walauapepun rintangn berlaku. Doakan kami berkekalan yehh !
 Ni lah cake tuh ^^
then , nilah bakal suami isteri . Insyaallah. Amin.

Hearts, ᴠɪᴀ ɴᴇᴇɴᴀ.ᴄᴏᴍ

♥ Past / Future ♥

\