♔Terima Kasih Allah ♔
Wednesday 14 November 2012 | 04:57 | 0 love drops

Akhirnya, tak sia2 aku berdoa, bersujud pada allah demi untuk mempertahankan cinta aku dgn dye. Lepas hang dekat TS dye terus berubah, aku pelik dan pada masa yg same aku bersyukur dgn tuhan sangat2 sbb tuhan perkenankan doa aku. Tak salah kalau kite selalu tegor, and mintak dye macam mana yg kite inginkan. Aku pesan dgn dye, jgn biar baran/ego mengawal diri kalau nak sentisa bersame org yg tersayang.Dye dngr ckp aku, dye berubah demi aku, terlalu banyak yg dye berubah, aku tak sangke sejauh nih dye bole berubah btw i`m proud with u oppa :* Setiap kaly hubungn kte org mcm nak jd gaduh dye yg selamatkan keadaan , dye tahan ego dye, dye tak marah2 aku tengking2 aku, dye sntyase bersame aku, dye akan ckp semua yg terjadi dgn dye, dye tak simpan rahsie langsung dgn aku. Ber beze gile dye dgn perangai buruk dye yg dulu. Dye dngr ckp aku tunaikan permintaan aku , so aku pun akn buat bnde same.Kite org jdy saling memahami , percaye , kongsi masalah cerite. Palingg best sekali bile aku sakit dye betul2 caring dgn aku tersentuh hati aku. Kadang2 bile dye tunjukkan perubahan dye aku tak terkata ape hanye mampu senyum dgn tangisan dan sentiase aku ckp aku hargai sngt2 ape yg dye buat dgn aku. Aku menjadi org paling bhgier , beruntung dpt lelaki mcm dye. Terima Kasih Ya Allah kau pertemukan kami. Aku akn sntyasa menjaga cinta kami dan selalu berdoa untuk dye dan perhubungn kami :’) Love u Love u Love u Love u oppa !!

Hearts, ᴠɪᴀ ɴᴇᴇɴᴀ.ᴄᴏᴍ

♥ Past / Future ♥

\