♔OH NO I CRIED AGAIN :'/♔
Wednesday, 19 December 2012 | 05:36 | 0 love drops




KENAPE KENAPE KENAPE KENAPE KENAPE !! KENAPE semua nih datang lagi sekali ? ouhh tolong lahh ! niena taknak semua nih ^#$^%$ :’/ pliss aku perlukan dia tuk aku ! hurm kenape aku harus dipersalahkan dalam hal nih :’/ kenape die menunjukkan yang aku nih tak reti menghargai die langsung :’/ oh my goodness ! sumpah terase terhine kat sini :/ buat ape nak keluar dgn org lain kalau kite sendri dah ade yg paling tersayang dalam dunie yg satu2nye dia sorang aje ? tak same indahnye kalau keluar dgn friends berbanding keluar dgn die sbb mase tuh akan terkeluar kesweetan masing2 :') dan akan menjadi peringatan yg terindah utk dikenang :’) tolong lah sayang :/ kite tahu yg kite nih sape dan baru nak berubah , tpy awk tolong lah jgn hine saye macam nih sayang plisss :’/ kite kat sini super duper double triple sayanggggggg sngt x1000000000 dgn awk . sbb awk jantung hati saye yg selalu menemani hari2 saye dan membuatkannye dgn sempurne :’/ pliss jangan pernah berubah my dear :’/ plissssssss !
xoxo niena


Hearts, ᴠɪᴀ ɴᴇᴇɴᴀ.ᴄᴏᴍ

♥ Past / Future ♥

\