♔akan ku merindui semuanya !♔
Tuesday 8 January 2013 | 22:27 | 0 love drops


Asslamualaikum semua :]
 Hope hari ini hari yang baik tok korang :] jgn macam niena tau :[ sbb aku terpakse tingglkan orang yg aku sayang , buddies aku , dan segalenye selame sebulan gare2 kene ikut suruhan ayah aku . PEGI BELAJAR KETE KAT PERAK ?! wadehayy ? macam kat melake nih takde je lah , sibuk nak kekalkan tradisi keluarge , hish ! leceh lah , disbbkn tu aku terpakse menahan kerinduan dgn org yg aku cinte :[ ohh honey ! dah lah kat sane bosan pergi sane tujuan belajar kete ! tak bole belah lagi aku pergi sane sorang2 naik bas !! wadehell !! takpelah , dia pun dah berjanji dgn aku , akn sentiasa ada tuk aku , dan kite org akn sentiase berdoa utk memperkukuhkan cinta kami :’] dia suruh aku sabar , maybe bukan sekarang mase kite . So dgn semangat yg dia bagi aku pun terimelah , aku akan sabar sepanjang aku disana dan bile aku balik Melaka kami akan together melepaskan rinnnndu nih :’] 3 peristiwa penting yg aku t`pkse lpskn , 21/1 anniversary , 24/1 bufday dye , 3/2 bufday aku ! huwwaaa penting tuh ! ohmaii !! dia menjanjikan pada aku , bile aku balik nnti dia akn tunggu aku then akn sambut 3 peristiwa penting ni bersama :’] ohh tenggs sweetheart ! :* tunggu kepulangan ku sayang :[ assalamualaikum :]
xoxoniena

Hearts, ᴠɪᴀ ɴᴇᴇɴᴀ.ᴄᴏᴍ

♥ Past / Future ♥

\