♔JUST BELIVE IT !♔
Sunday 27 January 2013 | 23:18 | 0 love drops

Assalamualaikum korang :]
Cane sehat ? dah makan minum pegi toilet mandi semua dah ? HAHA ! Nampakkan mod niena happy gile harinih :] gile tak happy ? haha , tak sie2 atuk push2 niena suruh study study study :p then disbbkn ayah & si dia mintak sangat2 niena lulus . So niena study sanggup tak on9 4 hari wooo ~ Then bile tibe hari yg dinanti2kan dgn penuh semangat bangun pagi niena siap2 haha terus atuk hantar kat tempat nak amik test computer :D nsib baik atuk bg niena pra test dulu biar hilang nerves , skali bile dah msuk dalam bilik tuh mmg bnyk sngt selawat , mcj ibu ayah dia haha then baru aku jawab dgn hati2 . Finally , bila dah keluar keputusan niena dapat 48/50 wahhh ! Alhamdulillah tak sangke aku :D terus aku txt ibu ayh dia mama HAHA ! salah 2 je , tak sie2 aku doa berkat doa ibu ayh & dia :’] tengss 4 everyone I love u all sooo much ! btw niena jawab dalam tempoh 12 min 45 saat je wooii haha , mase yg diperuntukkan 1 jamn :D yeahh ! Alhamdulillah lepas nih impian aku dan dia akan tercapai amin , mudah mudahan Allah permudahkan urusan niena amin :’]
Xoxoniena

Hearts, ᴠɪᴀ ɴᴇᴇɴᴀ.ᴄᴏᴍ

♥ Past / Future ♥

\