♔ " Gonna Miss You Dee "♔
Tuesday 3 February 2015 | 21:52 | 0 love drops


Assalamualaikum ..
Here again neena . just lately i`ve much problem . aku serba salah dgn dee wedding dia weekends nih . nak pegi tapi takda sapa nak guide . aku tak berani lagi nak drive pegi KL sana . nak harapkan sister aku dia org lagi laaa mana tahu apa . so aku decide cakap dgn dee sory aku dgn sister tak dpat dtg terpaksa cakap aku tahu dee mesti rasa tak best kiteorg takda yelah kite org jelah sahabat sister gila yg sekepala babis habis . like seriously im very very disappointed im sory dee aku takdpt nak tengok saat kau bahagia . just aku mampu doakan kebahagiaan kau dgn suami kau . haaaa nanti dee ada baby yeayyy heee kawin daa sister aku sorang tinggal lah kite org 6 sister . haish agak laa krik krik kekadang bila dee takda sama lepak . rindu gila doe dgn perangai syaiton nakrojim kau hahaha kau bnyak buat aku hutang budi thanks beb jadi sahabat aku dgn sister yg lain . we olss mendoakan yg terbaik utk life baru kau & we hope you happy :’) and agaim aku mintak maaf aku tak dpt dtg  : (

NI jee gambar yg tinggal masa kite Part 2

 









Hearts, ᴠɪᴀ ɴᴇᴇɴᴀ.ᴄᴏᴍ

♥ Past / Future ♥

\