♔" Worst Feeling "♔
Monday 4 May 2015 | 09:47 | 0 love drops


Assalamualaikum

firstly ..

“ take a deep breath “ “ hold up “ then ? CRY ... again and again menangis ! and it was like a routine doe .. and dah boleh aku kata aku ditakdirkan hidup dalam kesedihan . ha ha pity on me . actually lama2 jadi macam ni aku rasa takda apa dah kat hatini . don’t know how many time i feel happy with him . bodoh gila . you suck man ! kau act macam kau ni dominant kau deserve nak buat apa jer kat hati aku . goshh aku apa ? bitch ? binatang ? patung ? and one more things , do i deserve for this shit things ?? til when ? aku kene survive hidup macam ni ? kekadang ada jugak rasa nak move on , but tak tahu its like ada things yg hold me up . and my heart always say stay . just stay but its hurts ! 4 years aku sabar , aku desak diri ni . but jawapan dia sampai bila ? hari2 gaduh , kena maki . otp gaduh . ws gaduh . ouhh shit aku tak sukaaa ni semua ?! dulu aku ada ex , haha and for the first time of my life aku tak pernah ada couple 8 month tak gaduh , at that time kite org happy gila . but it a past story and moment that I’ve had . i was afraid of to be alone . yes i know allah ada apa semua . but aku tak pernah single in my life sekali pun aku tak pernah . don’t know how to stand alone . lelaki memang laa senang gila nak move on . jadi peramah layan sana sini cari kawan perempuan . lepak dgn geng dia so dia takkan ada masa nak fikir tu semua . but perempuan ? haish its so different . but i don’t want get hurts again ...

Hearts, ᴠɪᴀ ɴᴇᴇɴᴀ.ᴄᴏᴍ

♥ Past / Future ♥

\